sadness is my boyfriend

tentan är inlämnad. skönt, fast nervigt. det är tentaöl från 15. kommer inte palla dra dit tills dess. har dessutom råkat klicka i att jag ska attenda ett event på fb som jag inte har nån lust alls att vara med på. en filmvisning ikväll. orkar inteeee!
 
jag och min veka kropp och själ. att strukturera upp hjärnan känns just nu som ett mission impossible.
 
min mage gör jätteont. det kommer och går liksom. fan.
 
imorgon har jag en kul grej att göra. prova ut nya glasögonbågar! såå jävla på tiden att jag bara dör. ska bli kul, om än skiitsvårt att göra själv! känner att beslutsångesten kommer nafsa på mig rätt så badly.
 
veckorna skenar. skönt det, så det blir jul och sen vår nån gång! hösten är vidrig. har jag alltid tyckt. som att följa med hela naturen in i döden liksom. nej fy. våren däremot. ujuj, how sweet.
 
 
 
nu ska jag rycka upp mig, testa att äta mat i hopp om att bli av magvärken och sen cykla ner till ÖG i regnet. ska försöka pricka kl16. en timme sen gör väl inget? eh.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0