I did it my way

imorgon kommer jag att ha ont i huvudet. Har druckit ett glas mjölk till frukost, därefter ingenting förrän det slank ner i cider på nollefesten (som jag hann delta på i en timme), därefter en kopp te, och nyss ett glas vatten, av barmhärtighet mot mig själv.
 
uäh. känner redan hur den är på väg.
 
 
Sista natten i lägenheten i Sala! Har packat ner så mkt jag kunnat, resten fixar jag imorgon förmiddag. Har lite ångest över att jag tar till för lite tid innan föreläsningen imorgon.. satsar på elvatåget. borde räcka att vara framme halv tolv. ska bara ut till typ ikea där nånstans och hämta ut lägenhetsnycklarna och sen en sväng förbi v-dala och skriva in mig. borde jag väl klara tkr man. börjar föreläsningen kl 14.
 
 
är trött som ett as. behöber läsa enorma mängder kurslitteratur. allra mest suger det att den bok jag ska referera till i en inlämningsuppgift till onsdag förmiddag är en bok jag inte har, och förmodligen inte heller kommer hinna skaffa. livet suger.
 
suger även att vi har en uppgift att genomföra på lördag kväll. studie av kulturnatten. måste besöka fem olika ställen. döden. har ångest. vill inte. funderar på att hoppa över och istället ta kompletteringsuppgift. så kan man skriva den på söndag och så är allt frid och fröjd.
 
 
äh jag vene.
 
 
nu måste jag sova. ögonen stänger sig själva så fort jag slappnar av.
 
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0