låt mig få bära dig

idag var jag tillbaka och knega på posten i sala, och det med besked! Aldrig har det väl varit så kaosigt?
 
Mamma och mormor var hjältar och hjälpte mig att hinna lämna in mina lägenhetsnycklar till salabostäder innan stängning, för här vart det overtime. skönt dock, med lite extra cashflow.
 
Har nu efter jobbet roat mig med att sy om min jeansskjorta från weekday vintage som jag köpte förra helgen till en schysst jeansbomber. det blev helt otroligt bra!! helt galet nöjd är jag! den ska få premiära imorgon då det blir vin och tinget!
 
erika har bakat delicatobollar. det är sjukt vad goda de är! efter dagens trapprace blir det fan en alltså.
 
viva el socker!
 
eller ah, minns inte vad det heter. asucar kanske? någon?
 
haha
 
usch. lyssnar in mig på låtarna vi ska sjunga/spela på bröllopet olle och jag, vilket resulterar i att alla som har mig i sitt facebook och spotify-flöde dagligen ser mig lyssna på sarah dawn finer..... say no more...
 
åh. skavlan i soffan med familjen och en balja kaffe. det var lägnesen sist, men nu händer det! so happy i could die.
 
och IKVÄLL mina vänner, är det this is england 86-start på svt2. missa EJ!
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0