you might find a better place to play

Igår skrev jag ett långt inlägg. Jag var väldigt trött och vet inte vart det tog vägen. Det är inte publicerat och finns inte i utkast. Jag har ännu en gång matat det svarta hålet i cyberspace med värdefull (hrmp) information om mitt liv.
 
Men ah okej. Igår var den stora inflyttardagen. nu har vi våra möbler och tillhärigheter här,både jag och Tove. Det känns bra, det ser bra ut. Kompletteringar behöver göras, men i det stora hela börjar vi bli nöjda. Vi sov gott liksom.
 
Idag var det sovmorgon och sen ner på stan. Jag träffade en bakfull Oda och vi gled runt lite på stan innan vi landade på ett café för lunch. Det bestämdes lite löst att jag åker till sala nästa helg. Bra timing, eftersom det fortfarande är grejer som behöver tas från gamla lägenheten till den nya. Passa på att träffa Axel en sväng också kanske. Lika bra att passa på så fort tillfälle ges.
 
Nu på seneftermiddagen har det pluggats. Uppgifter till höger och vänster. Usch. Måste läsa jättemycket när bäckerna jag beställt kommer, vilket jag hoppas är snart. Jag är dålig på det här nu i början, men det är väl som att lära sig ett nytt jobb. Man är långsam och lite fumlig i början, men sen blir man bättre. Iaf är det så jag måste tänka för att inte svimma av prestationsångest.
 
 
Nu ska det gäras lunchlåda tills imorgon, samt tryckas in något med näring i kroppen. för närvarande känns det som att huvet ramlar av inom kort.
 
 
adjö vänner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0