hear me cry loud

Idag var det fotbollsträning.
 
"Igår var det fotbollsträning" kommer bli morgondagens mantra känner jag. SHIT, vad jag är i oform! Helt otroligt. Efter tio minuters spel brann min insida. Fasen.
 
Orkar inte skriva nån längre utläggning om någonting just nu. Vill lyssna på tvn, så fattar mig kort.
 
Låångt och roligt telesamal med Oda idag.
 
Date med syster Erika imorgon. Vi ska äta yoghurtglass och jag har längtat.
 
Verkar kunna bli tråkväder på valborg. Jag är ledsen långt in i själen.
 
uh.
 
Sista seminariet imorgon, så har en rätt ledig kväll ikväll. Är vid gott mod inför tentan också.
 
 
Jag fastnar inte för Louis CK. förlåt världen, men han är inte spec kul. Lite ler jag, men inte fan skrattar jag högt.
 
 
 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0