step up for the cool cats

Sitter just nu och är smått asfrustrerad över nya spotify. varför kan man inte söka på sina fb-vänner?! jag vill ju bara ha tag på ett par av toves spellistor? ååhhh. förresten, erika, har du med mening börjat följa mig på spotify? bör man följa folk, eller hur funkar detta? varför ska allt bli till sociala forum för? räcker det inte med facebook, twitter, instagram och en bloggosfär digrare än digerdöden själv?
 
orkar inte.
 
 
annars då. sitter med ett internet som är livsförkortande segt. borde laga mat, men väntar på en kycklingfile som inte verkar vilja tina på länge än. har ätit lite många godisar ur påsen jag skulle ha till kvällens film.. MEN har läst två av fem artiklar till nästa veckas föreläsningar! alltid något.
 
den här helgen verkar bli festfri. det gör inget, känns mest lite tråkigt. dock rätt ekonomiskt. typ alla är pank. jag också, i det närmsta. heja heja.
 
 
 adjö
 

Kommentarer
Postat av: erka

asså haha mer eller mindre frivilligt, var tvungen att välja typ tio stycken av mina fbvänner att följa. kom liksom inte ifrån det x) förmodligen var jag bara sopig men hur som så följer jag nu några väl valda(dom minst pinsamma) vänner. fast jag följer er inte egentligen, bara på papper..

2013-04-22 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0