the empire state of mind

Igår var tove och jag på korridorsfest hos Mini i flogsta. första gången jag var i flogsta och hela vägen dit undrade jag vad jag höll på med. Det blev dock förvånansvärt kul. Så pass mkt drag att vi dissade Vdala och velvet. Beerpong, en strippstång, massor av kass musik, rumshäng. mycket nya människor och några kända ansikten. Efter att ha hamnat lite på villovägar och efter att jag gått hem utan linser och barbent sa vi godnatt och somnade, båda i sina egna sängar, runt halv fem.
 
Idag har vi mått som vi förtjänat. Promenad och handlade mat och tog en donkenkaffe på förmiddan och därefter däckat vid varsin dator. Jag gjorde skagentoasts och kollade på arizona dream. nu vill jag ha ett dragspel.
 
Imorgon är det fotbollsträning. det ska regna. jag är inte glad.
 
borde diska och duscha. segt. istället äter jag godis som jag knappt ens är sugen på och som får mig att må illa. varför?
 
ingen vet.
 
har bilder och annat sköj som jag lägger upp så snart jag har tid o ork. vi håller tummarna för imorgon!
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0