we're not broken just bent, we can learn to love again

Idag är orken slut. Har haft en superbra dag med seminarie ute i gräset och solen, gofika vid ån med erika och sen lite städ och chill här hemma. Idag låter jag bilder tala. Kylskåpspoesi á la mig, Tove och Katta från korridorefesten i Flogsta. Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
det sista är vad jag ska göra nu snart. väntar på att det ska bli klart i ugnen bara. gott.
 
okej jag får den inte åt rätt håll hur jag än gör, så ni får vrida på huvet. Bild från yoghurtglassfikat med erika. SÅ gott. vaniljglass med tobleronesås och jordgubbar. stört gott!
 
 
japp, jag trivs med att ha glass på läpparna. fashion.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0