down on the corner

Färdigjobbad! Vilket betyder: sommarlov 2.0!
 
Ute på landet. Ensam. Resten av gänget är inte hemma från Stockholm än. Ska snart ut och springa var tanken. Tryckte en glass med Fredrik efter stängning. Gott var det, mätt blev jag.
 
Går igenom i huvet för att komma på om jag glömt nåt inför morgondagen. Amalia och Josef gifter sig, och då vill man vara fin! Orange klänning och svart sammetskavaj om vädret kräver. Svarta sammetsskor och stor knut. Guldörhängen.
 
Nu vet ni det!
 
Sara är hemma från Göteborg nu. Karin är hemma från Peru och Emma från New York. Julia är ledig i nästa vecka. JAG är ledig i nästa vecka. Det luktar bra liv ett tag framöver!
 
 
Jag är djupt imponerad av vädrets repp idag! Skön kväll!
 
 
Det här inlägget osar mellanmjölk. fyfan vad trist det blev. bättre is to come!
 
Oh justde! Lyssnade på p3, typ.. sommarsession kanske? från pride var det iaf. och ASSÅ Nicole Sabouné. Vilken brud! 
 
puss adjö

Kommentarer
Postat av: den farliga

du kommer vara assnygg!

2013-08-09 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0