your heart will become heavy again

Jag ahr varit försvunnen ett tag. Min dator är nu efter att ha lämnats in konstaterats helt död. Hårddisken är räddad, vilket känns skönt. Plånboken ligger nu och hoppar av ångest.
 
Nåt som hjälper lite mot ångesten är fina Rickards album som nu ligger ute på soundcloud. Det har de gjort bra!
 
Lyssnar gör man här
 
Helg, vilket ska bli såå skönt! Har redan hunnit med att äta ohämmat på konstiga tider, bland annat en glass, samt somna på soffan mitt på dagen. Sånt som händer när det är helg liksom. 
 
En vecka jobb kvar nu. Sen kommer en snutt sommarlov igen, med tillbakaflytt på än så länge osatt datum. Längtar lite. Den här sommaren har kostat mig en dator och en kk.. vafan. haha. Sala försämrar min livskvalitet, det är ett som är säkert! 
 
Jaha, nähe. Erika har dragit till Halmstad. Trist för mig, men kul för henne, så jag får väl vara glad för hennes skull då antar jag. ngfmngfn. 
 
Igår gick jag ut till saladamm från lägenheten. Skönt som fan var det. Tänker inte skriva hur långt det är. var stolt över mig själv när jag gått 1,2 mil i ett svep. droppade det för olsson på jobbet, han hade gått 4,2 samma dag. suck.
 
nu är det mat. tacopaj. har längtat. det är nåt fel på mig.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0