grandma got run over by a reindeer

Sista handledningen innan jul OCH inlämning idag! Jeez louise. Bland det sista min handledare sa (vi har handledning i grupper om 5 studenter): "Jag tror det kommer gå jättebra för er alla, är nog egentligen mest orolig för.. dig." och så pekar han på mig. ?!?!!!!!. Han menade dock inte så. Han menade att jag var rädd att han varit för hård mot mig när han granskade mitt arbete. Vilket han inte hade varit. Jag vet att min teoridel är kräks och bajsdålig. Det sa han dock inte att han tyckte att den var. Han gav mig tips på vad han tyckte skulle in där. Nu har jag knölat in det och mailat tillbaka till honom. Hoppas att han blir nöjd, för nu vill jag bli klar.
 
Jag vill sy i julbyxorna. Jag vet att det är ett jävla tjat om de där byxorna, men bild KOMMER när de är klara. då kommer ni förstå vad jag menar när jag säger att de är fantastiska, om är lite för tighta över röva. och ja, ni kommer förmodligen se exakt hur tajta de är.. är jag rädd..
 
Denna dag började med att jag försov mig. Skapligt. hade helt sonika gått och lagt mig utan att ställa alarm. Gled in (nåja, det var att ge mig själv cred, snubblade är nog närmre verkligheten) till tove 09,25 för att fråga vad det var för dag och om klockan verkligen var snart halv tio. Efter en trist reality check insåg jag att jag skulle träffa felicia om tjugo minuter, samt att jag missat julkalendern med marginal. HÅRT. 
 
just nu är jag grintrött. imorgon kl 10 har vi tvättid och jag ska skriva uppsats. Vill egentligen bara pyssla, fika, prata, titta på serier och sånt med matilda och tove, men det får bli på kvällen i så fall. gnmfgnmf.
 
någon som är sugen på att skriva en avslutande diskussion åt mig?
 
ingen?
 
anade det.
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0