I know you're tired of loving with nobody to love

Här sitter jag och har en hjärna som i vanlig ordning håller på att gå i tusen bitar. Jag försöker intala mig att det blir bra ändå och att jag ska försöka mitt yttersta att njuta av min favorittid på året. veckorna innan jul. så fantastiska! December, Maj och Juni. Mina älskade månader. 
 
Hade första handledarträffen idag. Han är fantastisk. Han peppade, samtidigt som att han sa att lite nojja är bra, lite ångest ska man ha. "Men du ska inte liksom behöva ligga sömnlös..", varpå Denise och Felicia skrattade. Eeehrm ja. kan väl hända att man sover lite skitdåligt när man har skolångest JA.
 
Imorgon är det fredag och jag håller tummarna för pubhäng med sköningar. Matilda och jag var lite sugna, Carl var på. Skulle vara så mysigt!
 
Igår gjorde jag en raw-morotskaka. GOD! jag kan min skit. Nejmen. Jag är lite kass på termer, så jag vet inte vad man kan kalla den, men som jag förstår så är raw när det inte har varit i ugnen. raw behöver inte med nödvändighet betyda veganskt, am I right? Hur som helst. Den var raw, inte vegan, för jag hade cream cheese-frosting. Hur som helst. tog ingen bild av ren principsak, men det här innehöll den: finhackade cashews, skalade och urkärnade färska dadlar, mandelsmör, kanel, finriven morot. Uppepå hade jag honungsphiladelphia med citronsaft i. Svingott var det.
 
Har just tagit hnd om ett diskberg. Jag pallar inte tvätten också, inte nu. har för mycket. får kryssa mellan kassar med tumlat och en ställning full med hängtorkat tills imorgon eller ikväll. Nu blir det lunchpaus och därefter mer skrivande. Heja heja nu!
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0