it lingers on

Tidigare inläggs ilska har lagt sig. Åtminstone det mesta av den.
 
Denna måndag har utlysts till julklappsdag. Det är mycket som ska köpas och jag har ont i plånboken redan innan. fan. Fattar inte varför jag är så seg igång med julklapparna VARJE år! och jag lovar mig själv varje år att nästa gång ska det bli annorlunda. fnys.
 
En lunch/fika med matilda är inplanerad. Tove skriver tenta till kl 13 och jag hoppas att hon kommer med. Uppsatsen ska få vila idag tror jag. vänta på morgondagens sista handledning för att minska risken att jobba på något som sedan måste skrivas om. Som det ser ut nu är det teoridelen och avslutande diskussion som ska skrivas. Typ två, max tre sidor kanske. Ett litet abstract på tio rader också, sen är det klart. typ. 
 
asså väderprognosen inför jul. tjena västhuseffekten, längesen vi talades vid! ...
 
känner dock att det finns positiva saker med en grön jul: 1. bra väglag och tågen går (det kan man iofs inte ge sig fan på, men det är troligare att tågen går om det inte är nån snö..) 2. inte halt = man kan ut och springa VARJE dag så att man får plats med mer mat ;) 3. Pappa slipper vara ute och skotta halva julhelgen (nej ingen kan hjälpa honom så att det går fortare...)
 
 
nu ska jag chilla så hårt jag har ro med, sen blir det shopping i väta och blåst. urk.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0