to avoid that outcome

Mitt i uppsatspaniken börjar stora planer ta form.
 
och nej, var lugna, jag är inte gravid.
 
 
vad jag vet. fyfan. inte kul att ens skoja om just nu känner jag. eeeehrm.
 
Hur som helst. De stora planerna kan komma att bli realitet, så jag håller lite på dem.
 
Jag har ett litet problem. Mina julbyxor som jag prisat så mycket. Jag skulle verrligen behöva gå ner ett kilo eller två innan de kommer kunna användas med välbehag. det här med att man inte brukade strechiga tyger förr. what up med det? Sjukt obekvämt jue!
 
Handledning två av uppsatsen idag. Mår alltid kasst när jag kommer från dem. Eller nej, inte kasst, men har alltid ångest, för det känns som att mitt arbetssätt inte riktigt överensstämmer med min handledares. eller asså. jag vet inte. jag skiter i det just nu. jag vill bli klar, få godkänt och fira jul. det kommer komma i en annan ordning dock. Bli klar tänker jag bli, spelar ingen roll vad han säger. Sen blir det julfirande och sen efter nyår förhoppningsvis ett godkänt. heja mig!
 
fick hem en blus jag beställt från the internet. så jävla fin. sjuttiotal och passar perfekt med mina tidigare omnämnda (omtjatade) julbyxor. 
 
har bestämt med felicia att plugga på blåsen imorgon. får se hur det blir med det. har ett ärende som måste göras på andra sidan stan. och så ut på kvällen. det är mycket nu!
 
nej. nu måste jag skriva lite mer uppsats.
 
spyr
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0