every time i hear that melody, something breaks inside

En gammal bild på ett par favoriter, hösten 2011. Jag ser ut som att hatar hela världen. Kanske gjorde jag det den dagen, det minns jag inte..
 
 
Just nu lyssnar jag på martha wainwright och letar frisyrinspiration. har landat vid freja beha erichsen. hon är så snygg att jag önskar jag vore gay. funderar stark på att försöka rocka hennes uppklippta man med rejäl pannlugg till våren, men vi får se. är FÖR feg när det kommer till lugg. så praktiskt och skönt att ha allt i samma längd. bara att sätta upp i tofs så får man bort det från ansiktet liksom.. men lugg är ju så snyggt!
 
vilka problem.. skäms nästan att jag låter det ta plats i cyberspace.
 
imorgon ska jag och mamma, mormor och morfar åka till västerås och äta lunch i millis skolas restaurang. ska bli spännande!
 
Erika kom hem från Sala nyss. sjuk. FAN. är inte jättethrilled kan erkännas. måste, bara måste vara frisk på lördag. Nordpolen <3
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0