fashionkiller

Hemma på landet. Tentaskrivande är inte så värst kul och faktum är att jag vill vara i uppsala ikväll. Hela helgen egentligen. Har skrivit klart fyra av sju frågor och börjat på den femte, så jag blir än bittrare när jag tänker på att jag hade kunnat vara i uppsala över helgen och ändå hunnit med tentan. damn.
 
ah well. inte mycket att göra åt det nu I guess. ska göra mozzarellapizza med mamma snart och gilla läget.
 
alltid lika kul att sitta vid familjens dator. Gamla bilder <3
jag flyttar till lägenhet för första gången. hösten 2010. håret är rött och med lugg. blev så sugen på lugg igår förmiddag att jag nästan tog till saxen. bangade (unintentional ordvits!).
 
Hittade även en bild från min 20-årsdag där man ser exakt hur f-ing rött håret var!:
 
diggar för övrigt frisyren på personen nere i vänstra hörnet..
 
millis har dragit på fest och mamma vill fira att vi slipper titta på mello. ingen är gladare än jag. har inte sett en sekund av skiten och tänker inte göra det heller. våga vägra tråkigt och obscent dyrt och resursslösande mediamonster!
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0