Född fel

 
Som om man inte fanns
Född fel
På gott och ont, fast mest på ont
Som  vem som helst, en olyckshändelse

Ledig dag. Skön, men seg. Har läst ikapp så gott jag kan, men ska göra mera. Bara för jag kan. Bara för att jag inte har någon annanstans att vara, något annat att göra.
 
Maja hörde av sig idag och vill styra utgång. Det blir!
 
Folk känner inte igen det här. "Det blir". De fattar inte vad som menas. Tove sa hon hört det från mig och då antagligen från Sala. haha. det är kul det där. hur man snappar upp och använder. minns när mitt och erikas "iddi" helt plötsligt dök upp på facebook och jag hörde det på hottan. klart att det kan skapas parallellt, men ibland tror jag mer på diffusion. alltså spridning.
 
lång promenad till kent idag. därefter har det blivit mattias alkberg, som dök upp på förfesten i lördags och såhär i efterdyningarna av en bra helg gjorde mig lyssningssugen. just nu martha. hon har bra texter och melodier som ligger bra i öronen.
 
 
I really like the makeup sex
It's the only kind I ever get
And when I'm  gazing longingly in your eyes
It's not for you but the self I left behind
 
I'm sharpening the chip on my shoulder
As I get angrier I get older
There  are fewer and fewer people to complain to
So I built a ship of sh*t and  direct it at you

I love you baby
I don't know why
It's the chemicals I see in your eyes
And when you touch me, I feel kind of numb
I need you like a baby needs to  suck his thumb

 
så bra. så sant.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0