i am that pretty mother f*cker

Tisdag. Fettisdag och man ska äta semlor. Erika gör det med sina studybuddies på ÖG, Tove ska görat med ingenjörerna hos lucas. jag ska inte görat alls. spar till torsdag då alla. blev dock tvärsugen på grädde nyss, så messade tove som ska köpa hem åt mig till kvällen. älskar att ha sambo, iaf nästan jämt ;)
 
Träffade Olle idag. Kaffehyllan på Ica luthagen är the place to be tydligen? haha. lite forcerat men gött mataffärshäng en stund. blev glad av att träffa honom. det är mycket nu och man känner hur man tinar upp av bekanta ansikten. man behöver inte säga så mycket under tiden man ses, batterierna laddas ändå lite liksom.
 
Annars då. Veckans uppgift påbörjad och vad det verkar under kontroll. Sjukt skönt. Bara att börja läsa lite inför tentan nu. Sista föreläsningen idag, vilket känns helt sjukt. skulle vilja ha minst två till på ämnet för att få ner det till åtminstone delvis greppbart, men icke. ah well. Efter den här tentan kommer jag vilja köra en törnrosa och sova i hundra år. vore unwise though..
 
drömde en mardröm imorse som inkluderade döden, vampyrer och b-uppsatsen. japp, ni läste rätt. min hjärna är en brunn med DJUP vänner! inte alla som är fit att ha min hjärna, det är därför jag har den. ehrmhrm.
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0