i wait here for you, for i'm broken

Tvingade just tove och jonathan att byta kanal från ett naturprogram om vildhundar med rabies till simpsons. Pest eller kolera, men sånt är livet utan digitalteve. uäh. rabieshundarna törstade ihjäl, kunde inte äta, fick hallucinationer av smärta och hunger, hade sönder sina ansikten i taggiga snår och mådde så dåligt att jag ville grina. hade gjort det om jag inte varit så stressad över skolan att alla mina känslor, varma som kalla är avstängda på obestämd framtid (förmodlligen tills uppgiften är inlämnad, med troligen fram tills tentan är inne, den 22a).
 
FML
 
verkligen. fuck. my. life.
 
 
dags att lägga mig och läsa teorier. en timme, sen ska jag unna mig lite te.
 
 
adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0