i'm born to trouble

Fredag mina vänner!
 
Veckan har gått fort. Skola, läsa, llite fest tisdag, mycket fest onsdag, mycket plugg torsdag.
 
Onsdagkvällen var galet kul. Landade inte på hela dagen igår. Att ha haft förbannat roligt hjälper upp bakiskänslorna a great deal. Startade hos mig med Michelle. Seminariediskussion blev snabbt bacardigroggar och öl. Gick till V-dala och träffade bandet. Hängde lite, kollade på spelningen, och drog sen vidare till göteborgs tillsammans med anton, kalle och jeppa. Sjukt bra musik (varför är man aldrig på göteborgs annars?), dans, kramar och ös. träffade lite ingenjörer och såg sjuhukt många potentiella haff, haha damn that! Igår var det huvudvärk. Väcktes av hard working oda och jesper började fiska reda på vart alla hade tagit vägen över natten. Vid första samtalet var kalle ensam och visste inte vart han var.. "men du är inomhus iaf?" hörde jag jeppa fråga. haha! Är det fest så är det liksom!
 
nya kärlekarna. eller ah. potentiellt iaf. just nu dödar de mina fötter. ska gå in dem snart.. när jag orkar leva i ständig smärta.
 
Michelles garderobslapp på göteborgs. rökning är... fett?..
 
Vägen ner på stan i regn med bakiskroppar var konstigt nog längre än vägen hem varma av alkohol..
 
 
Nu är det hårtvätt och lite mer plugg.  Hem till Sala efter skolan. Med lite tur lyckas jag synka med Oda och hennes familia, de fina :)
 
 
Adjöö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0