longing from a distance

Tove har somnat inne på sitt rum. Jag kan höra henne andas och jag säger det, det är ingen vakenandning! Själv halvligger/sitter jag och kämpar hårt för att inte somna jag också. Nån måste ju hålla ställningarna liksom. eh.
 
drygt att gå till skolan idag. mycket snö och som vanligt inte ett enda litet spadtag taget någonstans. nghgn. men dit kom jag, hem kom jag, trött och blöt blev jag.
 
Den här veckan ska den skrivas. wikipediaartikeln. damn it. feministisk antropologi blev vårt ämne, så det är väl bara att ta ett par djupa och dyka ner i böckerna. Tentautlämning på fredag och hem till sala och isolera mig uppe i flickrummet en vecka. är tvärbitter över det eftersom frida bestämt sig för att bo här i uppsala över helgen och hänga och festa lite innan hon flyttar till london om ett par veckor. varför tenta just denna helg? skit. helgen därpå blir fet iaf, med Nordpolenspelning. kan dock hända att jag peppar ihjäl och dör i kön en kvart innan spelning.. fast jag dör alltid lite i köer. utanför kalmars i lördags var det lång kö. jag lyckades dock avancera lite genom att smöra mig framåt genom ett killgäng (som f ö bjöd på shots sen när vi kommit in, so no hard feelings där i guess), med lucas i fast grepp. "om nån gnäller så säger du att jag är din pojkvän", haha! as if... nejmen. in kom vi och kul var det!
 
nog om det. måndag idag. i övermorgon kommer erika. längtarrr!
 
något jag också längtar till är min nya telefon som borde anlända mot slutet av veckan. efter lite velande bestämde jag mig, så samsung galaxy s2, here i come! slut på osmarta telefoner för det här livet då.
 
 
nu mer plugg, sen mat.
 
 
adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0