Oh Oh

Fredag! Damn vad skönt. Eller asså. Det blir stenhårt plugg hela helgen, så jätteskönt är det väl inte men.. ah well.
 
kikar på på spåret medan tove sorterar tvätt. hon skulle ut på värmlands, men lät bli, så det blir skavlan och sen filmkväll. kom på nu att jag köpt ett par godisar med jordnötter i.. fan. äter jag dem brevid henne kan hon inte andas. måste rensa godispåsen.
 
haha.
 
Nordpolen har släppt en till låt fårn nya plattan. oh oh. jag gillar den och längtar som fan till hans V-dala spelning om två veckor. Tove, erika och jag än så länge, häng på för fan! (om du har nationskort alltså)
 
Imorgon kväll blir det electrodisco på kalmars med ingenjörsgrabbarna. förkör hos lucas i hans frä-hä-scha lägenhet. är redan taggad. ska vara snygg och dansa ihjäl mig. woop.
 
 
Hurt people hurt people.
 
 
 
adjö
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0