paint it black

Har hittat en ny brittisk klädsida.. eller ny.. ny för mig, and i love it. lite topshop som får ett kärleksbarn med forever21.. ungefär. blev för sugen och haffade en skater skirt med kors på (snyggare än det låter), en svart topp som så fort den kommer hem ska få falla offer för mina flinka fingrar och en sax.. och så ett par discotights. jag vet. tights är tvek, men gillar verkligen discopants, var dock osäker på storleken och pantsen var så pass mkt dyrare, så det blev utan gylf. blir det för white trash kan man alltid träna i dem liksom..
 
ah well. tack gud för att pundet står lågt iaf. fantastiska 340 spänn för tre plagg. läskigt nästan. säkert sydda av fastkedjade barn från bangladesh. fyfan.
 
mamma har köpt semlor. med tanke på ovan nämnda tights borde jag ut och springa istället. haha AS IF. det blir semla framför filip o fredrik ikväll och en promme med karin, som är min lunchdejt imorgon. fet, som maja hade sagt.
 
gry skäller. ska gå och trösta (som om det kommer hjälpa, vem försöker jag lura, den hunden hatar mig).
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0