sälj dig dyrt

vapen och ammunition är en av favoritplattorna. alla kategorier. i min mening kents bästa. möjligen är den liite för hitspeckad, men jag antar att låtarna blivit så stora just för att de är så bra. den håller rakt igenom på ett sätt som få album gör och när man är lite krasch så sitter den som handen i handsken.
 
apropå rubriken så känner jag hur det varit rea på mitt hjärta ett tag. det har getts iväg på öppet köp och returnerats med bortslitna knappar och foundationfläckar liksom.
 
jag rear ut min själ. allt ska bort.
 
 
nu är millis hemma och är sjuk.. igen. jag inser att jag inte kommer klara mig. måste försöka passa in febertoppen några dagar med inte så mkt skoljobb och inte så mkt fest och kul. fan. lutar hur som helst åt hottan nästa lördag. var längesen nu och jag kommer på mig själv med att längta. tror det kan bli kul!
 
snart kommer axel. har inte träffat honom på en månad, så det ska bli nice.
 
adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0