Seven curses

Asså ja, bara ja. Nu är allt klart för tenta på denna dödens kurs.
 
Jag måste sluta använda varianter av ordet döden, död, dö.. man menar det ju inte! folk dör. oskyldiga dör. hela dagarna, varje dag. krig, svält och orättvisor. nej fan. one small step for man, one giant leap mot en mer PK johanna..
 
ehe
 
jaha. alla hjärtans dag. ska fira med en semla senare ikväll. tove och erika är ute och dricker vin, men skulle komma hem rätt skapligt. vore ju glorious om de kom samtidigt så att jag slipper springa ner och släppa in erika (som inte har nån egen nyckel) i bara morgonrocken, like yesterday night..
 
från och med idag har jag instagram. haha! jeez. utlovar inga spektaklära uppdateringar, men har insett att att lova att inte lägga upp bilder på sin egen fejja, samt vad man äter är ungefär som att lova en femåring att man inte ska släppa pakethållaren. man kommer att göra det, för det är FÖR frestande. kan dock LOVA att det inte kommer figurera pussmunnar (inte min egen iaf), tuttar (absolut inte mina egna.. de är svåra att få med på en bild som man inte kan zooma) eller annat whitetrashvider. så. med det sagt: följ seven_curses if ya feel like it. gärna samtidigt som ni lyssnar på låten ;)
 
mat nu. har längtat sen jag åt senast. sala imorgon, men vill egentligen stanna kvar. fuck tentan att ligga precis över fridahelgen.
 
ah well
 
 
adjöö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0