-

Okej. Hade glömt hur tråkigt man har när man är ensam i lägenheten och absolut ingenting att göra.
 
Har nästintill panik och har haft sedan typ åtta igår kväll. Ingenting på tv, för segt internet för att ladda ner eller streama något. Har inte kunnat sova, för har inte varit trött annat än på att vara vaken. Har tänkt på hur ogärna jag vill plugga det jag gör och fått än mer panik när jag inte kan erinra mig något som möjligen kan kännas lite mindre som slöseri med tid och pengar.
 
Jag hatar att plugga, jag hatar att gå på lån och bidrag. Så nära att hoppa av som jag varit nu idag har jag aldrig varit. Att jag inte gör det beror på att jag inte orkar med att misslyckas med universitetsstudier igen. Man kan inte ha bara A-kurser på sitt cv och ensam är förra halvåret ingenting värt. jag måste göra två till B-kurser och en C-kurs. Måste. Men vill ju inte!!!
 
 
 
 
fyfaan.
 
Livet suger. SÅ hårt.
 
En hel halvtimme tills jag kan gå till skolan utan att vara där alldeles för tidigt.
 
längtar till sommarlovet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0