Come and fuck me up with your wicked love

pusselbyggande till frida hyvönens senaste album. skön kväll. nog för att det är stentråkigt att vara ledig hela tiden så vänjer man sig försvinnande snabbt. imorgon är det redan onsdag.
 
har börjat kolla efter kurslitteratur. som fruktat finns ingen på nån bibbla i närheten som inte tillhör universitetet. det sugiga med universitetsbibblorna är att det är 7dagarslån, så om man har otur får man bara ha boken 1/4 av kursen. hat. att haffa alla från adlibris kommer kosta mig 900 krispiga. känns ju sådär för tre böcker jag inte ens kommer läsa hela och som jag behöver i fyra veckor..
 
jag. hatar. att. plugga.
 
usch. ibland kommer det liksom över mig som en tjock, slemmig massa. hur mycket jag hatar det. jag vet inte varför, men jag gör det. så mycket att sinnet blir svart och jag blir någon jag inte vill vara.
 
jag undrar vad som krävs för att jag genuint ska börja tycka om saker. mycket, verkar det som.
 
 
adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0