I'm right over here

erik amarillo flimrar förbi på tv. damn den mannen är skelögd! man vet inte riktigt vart man ska titta. en ännu större gåta är vart han tittar..
 
vill du ligga med mig, DÅ?
 
haha ne.
 
 
tillbaka i uppsala. pappa har hjälpt mig koppla ihop vinylspelaren och den har fått lira lite vaccines och lite nirvana. låter bra.
 
imorgon sparkar vi igång termin 2. usch. man vänjer sig snabbt vid att inte plugga, men eftersom jag måste så är det bara att bita ihop till sommaren. fyra delkurser. fyra äckliga tentor och en än äckligare b-uppsats. tappar nästan, men bara nästan, förståndet när jag tänker på allt det där.
 
ah well. nu blir det första avsnittet av andra säsongen av Girls. Har längtat som fan.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0