jag tror jag hörde nån längst fram ropa mitt namn

Om du älskar mig kommer jag lämna dig
Och om du lämnar mig kommer jag att älska dig

HH

 

Jag, mamma och E bygger pussel och ska lyssna på vinyler. Jag drar fram john lennon och yoko onos double fantasy varpå mamma out of nowhere: Å nej! yoko ono är såå dålig. knäpp är hon också. det var hon som sabbade beatles!

Dock tycker hon att Woman är en helt underbar låt, så jag fick spela den om jag lovade att hon skulle slippa höra yoko.. hrm. hon slapp. sen ville jag lyssna på beatles. det fick jag inte, eftersom "beatles var ju faktiskt ganska dåliga..". på den vägen var det och jag och erika fick tillslut genomlida gasoline.. danska är ett jobbigt språk och än värre är det när det sjungs!

Tentan börjar bli klar. har jobbat med den kanske sammanlagt en dryg halvtimme idag (disciplin är inget jag har)och imorgon blir det väl ungefär lika länge, sen så. FAN vad skönt det är! nästan så att jag dör lite, men än ska jag inte ropa hej. skit kan hända. hårddiskar kan krascha, skrivare kan krångla.

har börjat lästa caitlin morans bok konsten att vara kvinna. så bra! alla måste läsa!

 

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0