nåt nytt som gör det lätt att hålla ut

Skriver seminarieuppgift och har så gjort sedan jag gick upp i morse. med en pause för en kopp te och en till för lite yoghurt. Är trött på teoretiker nu. Nåt helt otroligt. Inte blir det bra heller. Helvete. Just nu är det enda som hindrar mig från att go bananas på hela min tillvaro att det åtminstone händer nåt kul ikväll. En sväng till V-dala med michelle för att kolla på de lokala idioterna.. haha. 
 
ah well.
 
toves förkrök igår blev kort men intensivt. jeez. hängde på lite och tog en öl och lite tequila. sen drog de ut och jag och erika färsäkte plugga. plugga lakoholpåverkad går fan inte. även om man druckit så lite att det knappt känns så märker man av det på en gång ändå. värdo.
 
klockan är redan två. fuck this shit. orkar inteeee. kan hända att jag får nöja mig för idag med uppgiften. det är redan för långt och det blir sällan kvalitet när man knappt vet vad man skriver för att man är så okoncentrerad och uttråkad.
 
school sucks.
 
 
ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0