took the fire from my belly and the beat from my heart

Okej, hade äntligen tid att lägga upp några pics från julhelg och nyår. enjoy.
Millis klämmer på julklappar
 SnyggErika soffhänger
Undertecknad ser ut som ett retard på precis alla bilder på Erikas kamera just nu. Den här var den lindrigaste..
De yngsta i familjen Hellstrand/Söderberg spanar in Kalle även denna jul.
Annandagen hos mormor. Bakis men glada!
Maten var godare än de till synes  vill erkänna. 
Nyår. Olle varvar att mäta sin promillehalt med att prata med Chribb i burktelefon (?)
The teeth of steel 
F
 Fina killar #1
Retard firade även hon lite nyår..
 
Fina killar #2. Till deras försvar är poserna påbjudna av kringvarande crowd.
 
 
Så. Mer finns. kan hända att mer dyker upp. inget vet. ikväll ska jag skriva ut min tenta och göra klart den för inskickning. woah! den har egetnligen varit in i det närmsta klar sedan i tisdag förmiddag, men jag tenderar att hålla den på sträckbänken (med motiveringen att den ska få ligga och mogna) in i det sista ändå.. eh.
 
Vädret är piss. Jag hatar blåst, verkligen hatar.
 
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0