den skönaste med ögon blå

Loggade in på studentmailen nyss. Nu har jag det i skrift: Kulturantropologi B, 30 hp, betyg VG.
 
BOOM!
 
Det har varit en slitig termin stundtals, speciellt början och slut. Fan så skönt att den är över och att allt gick bra!
 
1/3 av sommarlovet har nu gått lite drygt. Får paniksvettningar när jag tänker på det på ett sätt, men blir samtidigt glad vid tanken på att komma tillbaka till fina Uppsala och goa människor!
 
 
 
Jag vill verkligen inte jobba den här veckan. Hade varit lugnt om det var brevbäring, men det är det ju inte. telefoner, paket, butik/kassa, kunder, pengar, ansvar. jag orkar inte. jag kan inte. jag hatar att vara osäker och att inte känna att man kan det man gör. inte ha svar på frågor, inte kunna hjälpa. inte räcka till helt enkelt. känslan av otillräcklighet späs dessutom på när folk blir irriterade, arga och elaka för att man "inte borde ha det här jobbet". och ja, jag håller med, men jag har tvingats till det. jag håller med er, men jag fick inte säga nej. sorry! ring min chef och klaga istället så kanske både ni och jag slipper. tack på förhand!
 
tänkte gå ut i solen. såg att mamma klipper gräs. blir alltså inget. jävla allergi!
 
 
adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0