det är sand emellan fingrarna

Igår dammsög jag datorn. Den mår nu mycket bättre, men är fortfarande seg. gjorde en diskrensning också men det hjälpte inte märkvärt. tips på further shiz man kan göra mottages! (omformatering är inte aktuellt atm). jag har deklarerat för mor och far att en ny dator är högst på agendan till min födelsedag om en dryg månad, men jag vill ju SÅ mycket hellre ha en gitarr eller en.. aynth? säger man ens det? elpiano, keyboard.. ah ni fattar.
 
lyssnar på jocke bergs cover på nåt som väntar. mycket bättre än miss lis tkr jag nog..
 
jobbar och botar förkylning, om vartannat. onsdagsklubb blir inte. ingen har hört av sig och jag vägrar styra själv när jag inte är så pigg. då vill jag bli ledd. 
 
apropå ledd så börjar jag närma mig slutet på en bok som sekter jag lånade av syster erika. hon har mycket bra böcker hon och hjälp vad skönt det är att hinna lsäa skönlitterärt igen! usch. sommarlovet är halvvägs nu. ångesten!!
 
Nu ett par pics från sommarens hittills bästa kväll. en av de iaf. Fredagskvällen i kära Uppsala!:
 
 
 
 
 
 
 
 
 Rotera bilderna verkar stört omöjligt. ni får vriad på huvudena alt telefonerna/paddorna.. eh
 
 
Hittade en lastgammal bild på mig, haha! fem år sedan rätt precis är det sen den här egobilden togs. ögonen ser större ut när man är smalare tror jag bestämt.. och hur kan brösten vara större när jag är mindre? logiskt och rättvist. eller?
 
 
 
nu blir det en film, bok och lite sömn. 
 
adjö
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0