fucking with my system

Söndagsångest för första gången på riktigt länge! Har inte saknat den känslan.
 
Bra grejer som händer i veckan: Jag jobbar INTE kväll och KARIN KOMMER HEM FRÅN PERUUU! 
 
Mindre bra grejer som händer i veckan: Räkningarna ska betalas.
 
 
Gårkvällen blev en av sommarens bättre. Det känns som att man träffade alla. Eller nej, såklart inte, men väldigt många hade letat sig ut och med två förfester, en bra spelning, mycket dans och skratt och en liten efterkula strandade jag rätt bra i sängen där strax före fyra. Idag mår jag förhållandevis stabilt. Har mest varit soffläge med en bok som jag tror kan bli bra. Niceville. och ja, jag vet att den finns som film och nej, jag tänker inte göra processen kort och se filmen istället för att läsa boken!!
 
 
Upp 06 imorn känns i nuläget sådär. Det gäller ju bara en vecka dock, så det får väl gå.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0