i don't need a reason

Usch, nu börjar det på riktigt att märkas att solen går ner mycket snabbare. hatar mörker, älskar ljus!
 
Karin hörde av sig idag. De sitter fast i Argentina. Chilenska gränsen är stängd på grund av snö. Nu är det rappa tag och snabba beslut om inte hemflyget ska missas. Är glad att jag inte är i hennes skor, utan sitter tryggt och lungt hemma i lägenheten.
 
Ska snart bege mig ut i kvällen på onsdagsklubb. har LITEN lust att vara bakis och jävlig imorn på jobbet, så det blir nog väldigt lugna tag. Spar på mig till lördag. Då blir det dock full satsning!
 
 
Ett kapitel har avslutats åt mig. Det känns tomt, ledsamt och väldigt, väldigt bra på en och samma gång. Jag har en vingbredd och en frihetskänsla på max. Längtar till Uppsala, till nationsliv, lägenheten.. mitt RIKTIGA liv. Här är jag på paus på ett helt annat sätt. Ett halvt steg bakom mina egna skor liksom.
 
Imorgon får folk lön. Jag lär få ungeför 500 spänn. har dock inte fått nån lönespec, slog det mig nu.. kanske får jag inget alls? shiet.
 
ah well. väntar egentligen bara på att oda ska svara på ett sms. återstår att se när det kmr hända dock.. 
 
hm
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0