This time no, this time no

 
Det ska regna ikväll. Helvetes jävla skit. Enligt prognosen ska det sluta typ nio-tio- Vi håller tummarna hårt!
 
Inget eller ingen ska få förstöra mitt humör idag. Än så länge har vädret kommit närmst, and hey, don't push it!
 
 
Lyssnade in nya vinylplattan medan jag hjälpte mamma o städa. deep purple, som jag grävde fram ur en låda på loppis i norberg förra veckan. gammal, fin rock. Idag blir min musikkonsumtion lätt schitzofren då det ikväll är Labyrint på hottan, haha! Det senare värmer mitt hjärta enkom pga min realtion till maja. Fina, fina maja. 
 
 
annars då. intet nytt. har jobbat och slitit (nåja) hela veckan. jag gillar jobbet. det är klart att det är drygt, men nu under sommaren är det soft. sommarvikarierna gör dagen, varje dag. fredrik, johan, adam, christoffer, sirre, agnes, fredrik, jesper, jonas. Ett kul gäng! Jag gillar dem! 
 
 
adjö
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0