- Där Har Du Orsaken Till Allt Som Hänt -

Förlåt min försummade blogg. Sommarlovet har kopplat grepp och levnadstempot sänkts till en skrämmande nivå.
 
Nytt sen senast: inte mycket. har bott in mig i lägenheten i sala. I onsdags var jag ut med sara. hade misstankar om att hottan skulle suga, så vi blev skitfulla hemma först. det sög mycket riktigt, så vi dansade lite och gick hem. dagen efter vaknade jag och erika närmre lunch och mötte upp sara för brunch på stan. sen for erika till jobbet och sara hem till götet, så jag seglade ut till mormor, fick bjudmat och tårta.
 
okej, om jag ska skirva i detalj om allt jag gjort så kmr folk somna här.
 
to sum up: jag kmr bli spritfet och utfattig den här sommaren.
 
så.
 
ska jobba på onsdag btw. heja mig! kmr må såå dåligt dagen efter. speciellt om det kombineras med onsdagsklubb.. 
 
har midsommarångest i vanlig ordning. som det ser ut nu blir det fint väder.
 
jag vill typ åka till bråvalla. eller nåt. en festival. folk hultsfredbilder börjar pluppa upp på fejjan och det kniper i hela mig. men SATAN vad hybris de har, de där i norrköping. dyrare än fakking peace and love. kan de ge sig?
 
ah well.
 
ikväll kmr det en massa folk hit. mamma fyller år och så fort man andas om att det är endast tolv månader till the big 50 så blir himlen mörk och det blåser upp till orkan inomhus... ska bli fint att träffa tove igen dock. kanske planera nåt skoj. snart kmr maja hem från malta också.
 
hatar att bråvalla är en löningshelg. känns som att det kmr bli PL-effekten. dying to see mkt folk ute. man blir bortskämd i uppis, där man typ behöver köa till uteställen oavsett dag i veckan. love.
 
 
adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0