att se det fina i den fula världen

Det drar ihop sig till Gotlandsfärd. Har ångest över att 1, behöva gå upp typ före fyra inatt/imorgon och 2, åka fälja. Kewk vad illa jag kommer må. Borde vara förbjudet med inrikes båtresor, inte ens en taxfree att hålla humöret uppe med..
 
Ah well. Ska bli kul att göra något. Resa lite, om än inom Sverige. Har inte varit utomlands på över ett år och känne rmig jättelame jämfört med mina kära sambo, vars resväska och pass sällan ligger still längre perioder. åh.
 
Just nu längtar jag efter: 6e juli. fasters 50-årsdag, då frida ska få en kram hårdare än.. varför blir det bara dirty i mitt huvud när jag ska göra en liknelse vid ngt hårt? är jag fjorton år eller? aja, en kram ska hon få iaf.
 
packa klart, åka till lägenheten och rensa duschavloppet (jag vet, random men ack så nödvändigt), därefter ut till mormor och morfar med erika där vi ska sussa inatt.
 
hörs när jag kommit hem från de sju haven!
 
adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0