bort krypa vill

Återigen har ett helt gäng dagar runnit iväg utan ett livstecken här. Förmodligen har de flesta av er sett att jag lever på ett av de andra hundrafemtio sociala forum jag finns på.. eh. okej, lätt överdrift, men använder twitter oftare än bloggen och ibland även insta.
 
Gotland var supermysigt. Gillade verkligen Visby och ute på landet fanns jättemycket idylliska gårdar och hus. Bilder kommer komma upp på facebook och kanske även här så fort jag lyckas komma ihåg usb-sladden som för tillfället ligger i lägenheten och skräpar brevid min snart oanvändbara laptop..
 
Helgen har även den bjudit på skoj. Eller, den har haft toppar och dalar, men det är väl så det är, in this thing called life. hm. I fredags åkte jag, erika och oda ut till gussjö, där gustav och marcus anordnat minifestival. jättemysigt och bra initiativ! local loco and the idiots spelade, och sen bar det av in till sala för lite alkohol och chill på mat o prat. Rätt mkt av det förstnämnda tydligen, för lördagen blev en seg dag. Mer eller mindre under tvång satte sig oda i min bil igen och vi åkte ut till ett nu mulet och kallt gussjö för att se kompaniet. Bakis o opepp blev det hemmakvällar på skilda platser. Lyckades peaka kvällen med att klämma Basses huvud i fönsterhissen på bilen. hahah. Å gud. verkligen en "you should've been there", som gjorde min o odas kväll lite, tyvärr då på basses bekostnad..
 
Idag har jag varit i Fagersta med familjen. Hälsade på hos syssling Erica (japp, det finns två Erik(c)a Hellstrand i vår släkt! Gillar att variera oss..) och Fredrik som ska gifta sig om två veckor. Kul att träffa folk på den sidan släkten och Fagersta visade sig för en gångs skull från sin bättre sida.. heh.
 
 
Långt och vad som känns som rätt pladdrigt inlägg blev det nu.
 
Ska fortsätta läsa i "Rötter" nu. Jag hatar slaveri och rasism.
 
 
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0