du kommer aldrig å va med om det

Efter en helg i Sala är jag nu tillbaka i Uppis. Trött, seg, hungrig och med discoglittriga naglar som vittnar om gårkvällens galej.
 
Igår var det släktkalas hos mormor och morfar ute i saladamm. Mycket god mat och annat halvnyttigt. Därefter Maja, vin, lite randomfolk, en oklar visit på berras (haha!) och därefter hottan dit julia och cissi kom, dans, häng och hemgång med sällis av jullan. Bra kväll, även om det faktum att sala är rätt dött ganska ofta blev rätt tydligt. På torsdag kommer pappa och hämtar mig och en massa grejer som ska klämmas in i minilägenheten på dammgatan. vet inte hur det ska gå till, men gå måste det!
 
Borde veerkligen ut på en promenad. Har noll komma noll ork dock. Fan. Blir nog till att tvinga sig. Känns bättre efteråt ju.
 
kom igen Lena!
 
nej fan. jag bestämmer nu. jag orkar inte. blir inget. får ta dubbla imorgon (för det kommer ju hända....not).
 
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0