I need to get my story straight

Jag är inte bakis!.. än. Man får vara glad för det lilla!
 
Tove är och skriver läsårets näst sista tenta, Erika är och har rapportredovisning. Fler och fler ansluter sig till sommarlovet 2013. Känns amazing. De båda borde ramla in här på eftermiddan nån gång. Själv ska jag packa kläder och grejer som ska med hem imorgon när pappa kommer med skåpbilen. Min packlista än så länge:
 
- Sommarkläder
- Skor
- Högtalare
- Micron
- Stora tekopparna
 
klart!
 
en smal sak för en cowboy, som fader min säger.
 
 
Gårkvällen var riktigt kul. Bästa technokällaren har de i klasskollektivet (fem pers i en villa i svartbäcken. optimalt ju!). Bra ljudsystem, en bar, heltäckningsmatta, lågt till tak och INGA fönster. Sjukt bra rave blev det, haha!
 
Ikväll blir det förhoppningsvis lite vin med Tove och byggarna. En sista fest med sambo innan sommaren tkr jag att vi ska ha!
 
Det ligger en kaka i skafferiet och väntar på mig. Tove bakade tentamat igår, och jag fick en för att jag letat efter hennes ring i dammsugarpåsen. väl förtjänat, för damn, det var inge kul!
 
 
adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0