Just the song we share

Gotland treats me well. Visby är otroligt mysigt! 
 
Igår hade jag bikini på mig för första gången sedan vi var i tanzania i januari 09. bikini i sverige har jag inte haft sen jag gick på högstadiet. lånade emilias och, listen to this people: badade i havet! tror det knappt själv, men typ en hel kvart var jag i vattnet!! snacka om what happens in visby stays in visby..
 
alla utom mamma och jag har åkt och kollat på typ ruiner och krukmakerier. jag kände att NJA. Vill ner till stan och äta på restaurang, vilket vi ska, så fort de andra kommer tillbaka. mamma vill ut och cykla. jag avlider snart av hunger. vill ha ägg, men har inga. fan. det är hårt att ha semester.
 
igår ringde jobbet. kändes rätt så jävla soft att ba: sorry, i'm on a boat.
 
i övrigt var det PISStråkigt att åka båt. terroriserade erika, som ville lyssna på musik och läsa, med att prata typ non stop. stackarn. hon är dock bara hemma en vecka efter det här, sen åker hon till Rom, så det är inte synd om henne ens lite.
 
nu ska jag lira lite ukulele. ungefär vad som finns att göra här. 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0