seems like love no longer can carry on

JAG FICK VG PÅ MIN B-UPPSATS!!!
 
heeelt stört och jag kan inte fatta det. så bra var den faktiskt inte! och jag vet, man brukar alltid vara jante, men vafan, jag ÄR realist i mitt eget huvud. bevisligen en kass realist..
 
men men. helt underbart, då detta ger mig VG på ALLA mina 60 högskolepoäng från Uppsala! Vilken fest!
 
 
Midsommarafton idag då alltså. Följde motvilligt med Millis ut på blomplockning. Svettades, förbannade insekterna och gnällde över hur ljust det var minst hundra gånger. var förmodligen världens utan tvekan drygaste människa där ett tag..
 
nu ska millis binda krans. jag sätter en hunka på att hon kmr bli arg och ge upp.
 
 
adieu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0