varenda natt är likadan

En vecka sommar har gått. Det känns som en evighet. Fast på ett bra sätt. Förhoppningsvis kommer resten av sommaren också gå långsamt!
 
Erika bakade scones nu ikväll. Så sjukt gott! Välförtjänt efter att ha varit ute och jagats av världens åskväder och betydligt godare än de jag och mamma bakade för typ.. tio år sen (vilket nog fan var senast jag åt scones, eh). de bröden vi gjorde var nog direkt hälsovådliga. en msk salt istället för en tsk gjorde att njurarna krampade bara man skar i brödfanskapen. usch. 
 
haha
 
dags att låta huvet möta kudden nu snart. ska bara sno en bok ur erikas bokhylla först. på sommaren ska man läsa. började i en igår men kommer inte palla den eftersom den är en sociologibok. kurslitteratur (dessutom i ett ämne man inte pluggar) känns fan FÖR pretto när man har lov!!
 
jag gillar inte pretto.
 
eller så tar jag animal farm ur pappas bokhylla. lite skämmigt att inte ha läst den. blir nog. lite kommunistiska grisar såhär i sommarnatten.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0