vem vet hur länge vi har varann

Sommaren hade kunnat fått en bättre start. På många sätt.
 
Jag har alltid varit emot att tagga inför saker. Man blir ALLTID besviken. Är tacksam varje sekund att jag inte bokat P&L-biljett i år till exempel.
 
Veckan som börjar med start imorgon har inget planerat alls. Eller jo. På onsdag kväll ska det onsdagsklubbas. Det bara är så. Om jag så ska gå dit ensam, vilket jag nog kmr att göra, om inte sara skiter i götet ett par dagar till och stannar i sala (vilket jag tkr att du ska sara lilla!). Väl ute känner man alltid någon, och erika och gänget kommer ju också ut. så. Allt löser sig. Just nu är största problemet att jag inte har någonstans att vara medan erikas vänner festar loss hemma hos oss. parkbänk känns SÅDÄR va.
 
haha
 
Jag är dålig på ensamhet, men jag blir bättre! mer eller mindre frivilligt.
 
Idag har varit en bra dag. Flyttade in lite grejer på dammgatan och tog en fika med fina Sara. Har inte setts sedan jul, så vi hade en hel del att ta igen!
 
(erika kom just in. de flyttade sin förfest. min lodiga (förmodade) singelvinkväll är räddad!)
 
 
vill se en bra film. var ett tag sen nu. sen tarantinofilmmusiksförfesten (sjukt långt och krångligt ord, damn it!) jag och maja hade förra lördagen har jag blivit sugen på att se en massa tarantino. typ reservoir dogs. åh det vore nåt det. en annan dag. här är internet för långsamt. hm
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0