back to basics

Igår klippte jag av mig en väldig massa hår. Eller nej, inte jag , men Sara gjorde det på mig. Nu är det axelkort, vääldigt uppklippt och med en tjock pannlugg. Det är annorlunda som fan och idag kom den. Den existentiella krisen. Det låter oerhört fånigt, men man märker när man klipper bort det, hur mycket man identifierar sig med sitt hår. Även om det är trasigt och äckligt, som mitt var, så var den toviga hårmanen min och jag gilladae den. Nu måste jag lära mig gilla en kort frisyr, vilket jag just nu känner kommer ta lite tid. jag måste lära mig hur jag ska röra händerna genom det för att få det att ligga bra och för att vågorna ska hamna på rätt ställen.
 
är ensam hemma med gry. det suger.
 
tentan går bra. börjar bli klar. gör klart och skickar in den imorgon. måste säga att jobbandet med den har varit ganska lågintensivt sen i lördags. jag är en jävel på att jobba sakta när jag nästan är i mål.
 
 
för hungrig nu. det blir kyckling. fint.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0