det finns ingen oro, för jag kommer dö ung

Lördag förmiddag. Har fått plugg gjort och sitter nu med en tekopp och lyssnar igenom Nordpolens nya som kom ut på spotifyen igår. Solen skiner. Livet på en pinne!
 
Ju mer jag hör de nya låtarna desto mer undrar jag varför han inte körde några fler av dem i lördags? den spelningen var rätt platt, hade kunnat bli monsteruöst ösig ju!
 
förövrigt: har nordpolen blivit kär? vafan! det var ju han och jag enade i hatet mot världen?
 
haha.
 
ah well. jag får väl bilda band. verkar vara the way to go.
 
 
annars då. på västfronten intet nytt. väntar på att mamma och millis ska komma hem. erika jobbar, pappa är nånstans vet inte vart och gry sover.
 
imorgon drar frida till London på obestämd tid, preliminärt augusti. åh. måste åka och hälsa på. bara måste! dags att börja spara pengar.
 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0