i'm tripply visioning you sat here with me

Ensam hemma. Tove tentapluggar nånstans och jag är hungrig. Ska göra något åt det snart.
 
min kurslitteratur strikes again:
 
"although horsemeat may be fed to dogs, it is officially classed as unfit fot human consumption", och "there are low foreigners who actually eat the stuff"
 
JAPP.
 
i lasagner och ikeaköttbullar...
mhehe.
 
 
Jag behöver verkligen klippa mig. det börjar bli k.a.o.s. inte blev det bättre av min hjärndöda idé att fläta in en silverkedja i det i lördags kväll, som sen var a shitload mkt svårare att få ur än att sätta i.. resultatet en frissboll som inget balsam i världen kan mjuka upp. överväger saxen.
 
snö imorgon kväll alltså. som att bli fisen i ansiktet.. typ. har inte blivit det, men kan tänka mig att det känns ungefär som mitt ansiktsuttryck när jag såg på tvmeteorologen..
 
 
back to war (plugggg)
 
 
adieu
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0