it's all tragic

Hade kunnat mysa till det lite med bilder, men har sladden hemma i uppsala.
 
Gårdagskvällen blev bra. Fint folk, öl och vin på Tinget. Bra häng, mycket prat och mycket skratt. Som det ska vara. Tillbaka hemma efter en liten sväng hem till basse blev det kass nattfilm och glass med chokladsås direkt ur paketet (ja, en tvåliters. åt inte hela dock. då hade jag inte suttit här idag). Det är så otroligt skönt att komma hem själv efter krogen och efterfest. jag glömmer det mellan varven. att sova själv är det skönaste som finns. mysigt att sova med någon såklart, men den där någon, oavsett vem, tenderar att ligga sjukt icke-still, stjäla täcke, knuffas, snarka, kramas så man börjar svettas, putta ur en ur sängen, sparkas, knöla med kuddarna.. störa min nattfrid helt enkelt. inatt var det jag på 180 cm. sov som en prinsessa.
 
om man läser det här och har sovit med mig kan man säkert inflika att jag inte är mycket bättre själv. det är okej, jag kan ta det. vi äro alla bara människor. till listan kan man nog då även addera att jag rivs med mina många gånger lite ofilade hälar. osexigt men sant.
 
 
har suttit ett par timmar med skolgrejer nu. sökt artiklar på Jstor, vilket är ett (ursäkta mig nu) jävla pisskit. Hittar inte två artiklar som jag ska ha. idioti!
 
fawk school. vill jobbaaaaaaa!
 
mysig långfredagsfrukost med julia idag. återlämnande av vantar blev långt prat om tunga och mindre tunga grejer. usch. kan någon bara kasta en hink kallvatten över mig. jag behöver ett uppvaknande. vad håller vi på med hörrni?
 
nu, sockerkoma!
 
adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0