det kommer bara leda till nåt ont ändå

Dagen idag har bestått av mycket gående, närmre en mil har det nog hunnit bli, fotbollsspelande med den obligatoriska efter match-ölen, lite skrivande på uppsatsen och lite chillande här hemma nu ikväll. En riktigt, riktigt bra dag. Första pinnen i korpenserien fick vi också. fett.
 
Lite bilder från måndagens parkhäng i luthagen:
 
jag vill bo i det blå huset. en dag..
 
få saker är så fint som blommande körsbärsträd. så synd att det varar så kort tid.
 
Imorgon blir det svinfint väder tydligen. Välkommet! Skola kl 12. Skönt att slippa slå ihjäl tiden ända fram till 14. Sovmorgon tänker jag ta mig också tror jag. Eller nej, för tove drar före nio. Till London ska hon och hälsa på syster sin. Lär ju sitta rätt jävla fint! I helgen är jag gräsänka och ALLA verkar ha grejer på g. fan då. känner att blir jag själv heela helgen kommer jag äta mig ur huset. nej. nåt måste jag hitta på. återstår att se vem som förbarmar sig. haha. Erika, Axel och Bill drar till götet och roar sig. jag vill också resa lite. one day..
 
nu hungras det här på soffan. dags att göra omelett. med bacon och tomater. gött!
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0